Betingelser

Ved bestilling, godtar du automatisk vår ordrebekreftelse samt betingelser.

Priser og Levering

Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 % dersom ikke annet er angitt. Vi forbeholder oss retten til å endre våre priser i nettbutikken og reserverer oss mot feilaktig prissettig. I nettbutikken vår kan du velge mellom å hente ordren selv i butikkenvår (ingen ekstra kostnader) eller få pakken sendt hjem i posten med norgespakken til 149kr. *Enkle varer kan ha ekstra frakt pga varen er for stor i forhold til vekt/str for norgespakken - da vil et gebyr på 120kr komme i tillegg, dette får man som et valg og info om når man bestiller varen.  Vi ønsker også å informere om at sendingstiden fra vår butikk hjem til kunden er på 2-5 dager avhengig av hvor i landet man bor.

Forsendelse

Vi sender alle våre varer med Bring/Posten Norge, og du kan til enhver tid spore din egen pakke på www.posten.no. Ordren din vil bli pakket og sendt i løpet av 2-3 arbeidsdager, men skulle ikke dette være mulig vil vi ta kontakt med deg. Fraktkostnad er satt til en fast fraktpris på 149 kr. *Enkle varer kan ha ekstra frakt pga varen er for stor i forhold til vekt/str på norgespakken - da vil et gebyr på 120kr komme i tillegg, dette får man som et valg og info om når man bestiller varen. Velger man å hente varen i butikken vår vil det ikke komme ekstra kostnader. Det er kjøperens ansvar å sørge for at adressen og telefon nummeret som blir oppgitt ved bestilling er korrekt. Dersom kjøper ikke henter ut pakken som er bestilt, er ikke kravene i henhold til Angrerettloven oppfylt. Kjøper vil da bli belastet med et gebyr på 110kr,- i tillegg til den ord.fraktprisen. Dersom vi må sende pakken pånytt pga ukorrekt adresse og/eller telefon nummer eller ikke hentet pakke, må kjøper betale denne kostnaden. Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som norgespakke og hentes på ditt lokale postkontor. Vi sender ut en e-post ved postinnlevering, der vi angir ditt kolli-id så fremst pakken ikke sendes med brevpost. Dette gjør at du kan spore pakken på www.posten.no.

Reklamasjon

Vi kontrollerer alle varer for feil/mangler før vi sender ordren.Ser du at emballasjen er skadet når du henter pakken, skal du melde dette direkte til det postkontoret som du henter pakken hos og kontakter oss. Hvis skaden ikke er synlig på utsiden, men skadet når du åpner forpakingen kontakter du oss via mail/telefon. Send oss bilde av skaden og beskrivelse. Vi kontakter dermed posten for deg og tar saken videre. Når vi har mottatt skademelding fra posten kan vi sende deg en ny vare.

Vår mail er : bestilling@mamaison.no

Betaling 

Klarna - kjøp nå - betal etter levering

Når du handler på faktura med Klarna, får du alltid varene dine hjem før du betaler.  

Klarna - Delbetal fra 95 kr per måned

Vær oppmerksom på at når du velger delbetaling i forbindelse med ditt kjøp er dette et tilbud om delbetaling. Den faktiske kontoavtalen inngås senere i forbindelse med at kontoavtalen sendes til din folkeregistrerte adresse.

Dette er betalingsmåten for deg som selv vil bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned. Du får alltid varene dine hjem før du betaler, og du får også mulighet til å samle alle dine delbetalingskjøp på en og samme konto. Det betyr kun en faktura uansett antall kjøp med Klarna konto i de butikker vi samarbeider med.

  • - Få alltid hjem varen før du betaler
  • - Betal fra 95 kr i mnd. eller 1/24 av totalbeløpet
  • - Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon
  • - Alle kjøpene dine samles på en konto og dermed på en og samme faktura
  • - Kjøp nå - betal i slutten av neste måned
  • - Ett fakturagebyr på 45 kr uansett antall kjøp
  • - Du kan når som helst betale hele beløpet

Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven.

Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt fødselsnummer er også ditt kundenummer hos Klarna. Dersom du ikke velger å gå inn på kontoavtalen du får sendt til din folkeregistrerte adresse, så gjelder likevel avsnittet om fakturavilkår i de allmenne kontovilkårene, se linken under.Vi kontrollerer alle varer for feil/mangler før vi sender ordren.Ser du at emballasjen er skadet når du henter pakken, skal du melde dette direkte til det postkontoret som du henter pakken hos og kontakter oss. Hvis skaden ikke er synlig på utsiden, men skadet når du åpner forpakingen kontakter du oss via mail/telefon. Send oss bilde av skaden og beskrivelse. Vi kontakter dermed posten for deg og tar saken videre. Når vi har mottatt skademelding fra posten kan vi sende deg en ny vare.

Angrefrist

Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere varen/e innen 14 dager, uten å begrunne returårsaken. Send oss en mail hvis du ønsker å angre kjøpet, og fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg på mail samme dag som vi postlegger din bestilling og legg denne ved i returpakken. Varen som returneres skal være hel og i den stand den ble mottatt i, ubrukt og helst i samme emballasje (vi dekker ikke ny emballering). Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Salgsvarer eller metervarer tas ikke i retur.

Produkter

Varene som er i nettbutikken er på lager. Skulle det mot formodning skje noe i vår logistikk som gjør at varene likevel er utsolgt - vi vil da kontakt med deg, slik at du har mulighet for å annullere eller gjøre om ordren din. Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene, fordi ofte er det vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde. Vi tar forbehold om trykkfeil. Salgsvarer byttes ikke.

Har du spørsmål, ris eller ros kan du ta kontakt med oss via:bestilling@mamaison.no eller ringe tlf 948 76 060.



Ma Maison as © 2017 | Powered by Mystore